Job 8 van 8


Report this listing

Solliciteren



Field Sales Manager


Functie

Als onderdeel van ons team zul je een cruciale rol spelen in het beheren en leiden van zowel onze binnen- als buitendienstteams, terwijl je tegelijkertijd nauw samenwerkt met andere afdelingen om onze verkoopstrategieën effectief uit te voeren. Je zult rapporteren aan de Head of Land Sales & Products Benelux en leiding geven aan een team van ongeveer 6 buitendienstmedewerkers en 4 binnendienstmedewerkers.

De functie
Je belangrijkste verantwoordelijkheden zullen bestaan uit het coachen en managen van het salesteam België, het implementeren van onze strategieën voor landtransport in lijn met het DB Schenker Sales Process, en het ondersteunen van verkoopcycli om nieuwe klanten aan boord te brengen en bestaande relaties uit te breiden.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je volgt actief de marktontwikkelingen op in de bestaande regio's en brengt in kaart waar mogelijkheden zijn voor groei;
  • Je signaleert & analyseert de klantbehoeften om de dienstverlening optimaal af te stemmen op de klanten;
  • Je realiseert de landelijke doelstellingen op het gebied van omzet, marge, rendement en groei;
  • Je draagt zorg voor begeleiding en sturing op prestaties en resultaten. In het geval van tekortkomingen op basis van kwaliteit, snelheid en algemene prestaties grijp je in;
  • Je begeleidt de buitendienst verkopers middels On Road Coaching;
  • Je bespreekt jouw bevindingen en groeiplannen met de Head of land Sales Products Benelux.






Jouw profiel

Wij vragen
  • Bachelor diploma in een relevante richting;
  • Aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol in de verkoop;
  • Uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden;
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden;
  • Vloeiend in Nederlands, Engels en Duits.


Wij bieden

Werken bij de Top 3 wereldwijd binnen de logistieke sector!

Een sterk en hecht team van sales professionals verwelkomt je in hun team;
* Een uitdagende job met groeimogelijkheden;
* Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving;
* Een tewerkstelling in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelstellingen;
* Een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, GSM, wagen + tankkaart;
* Glijtijden en verlof vrij in te plannen rekening houdend met het team en de voorziene deadlines;
* Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen;
* Een snelle indienstname mogelijk.

'Dat successen worden beloond, veel bedrijven zeggen het, bij Schenker is het zo!'



  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht